Om reklamen.

Comwell kom til os med et ønske om en ny sommerkampagne.
Censure skulle stå for at etablere et nyt koncept og stå for den samlede produktion.

Kreativ tilgang – koncept
Trigge følelser via musik.
En let genkendelig sang kan vække en stærk emotionel følelse, hvis den har relation til en god oplevelse.

Vi vil skabe en klar forbindelse til de følelser som leder til handling.
Følelserne skal være relation til et ophold hos Comwell, med afsæt i den trivielle travle dagligdag, til følelsen af komplet harmonisk velvære.

Triggeren vil være Comwells egen musik, som de fleste kunder har en forkærlighed til fra tidligere ophold, men også til at iscenesætte overfor nye kunder, som kan afspejle sig selv i historien. Musikken vil sideløbende køre i radioen for at runde konceptet af, og adskille sig fra traditionelle spots.

En stor tak til Comwell for særdeles gode forhold under denne produktion, og en enorm indsats fra de de ansatte.

Produktion

Projektleder / Produktion
Dann Thorleifsson
Instruktør / Konceptualist
Rune Max Hansen
Skuespillerinde
Linda Myrberg
Skuespiller
Janek Lesniak
Comwell koordinator / caster
Jassmin El-Sayed